Naczelną zasadą najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie o nazwie Google, było uporządkowanie w jednym miejscu wszystkich informacji na świecie. Wtedy też pojawił się nowy zawód – specjalista do spraw SEO. To osoba, która wie jak wybić daną stronę i osadzić ją na wysokich miejscach w wyszukiwarce Google. Działania muszą być dobrze skoordynowane, oprócz tego pozycjonowanie wymaga sporej wiedzy na temat algorytmów Google i nie tylko. Masz wybór: albo sam się uczysz pozycjonowania, albo zlecasz to profesjonalnej agencji marketingowej, która za odpowiednią opłatę wybije Twoją stronę wysoko.
Rynek pozycjonowania w Polsce
W sieci znajdziesz wiele agencji SEO, które proponują długofalową współpracę każdej firmie. Różnice w cenach są często zauważalne. Jeśli nie chcesz sam zajmować się pozycjonowaniem, powinieneś skorzystać z jednej z rzetelnych i uczciwych agencji, która w całości wykona prace za Ciebie. Koniecznie sprawdź opinie danej firmy w Internecie. Przeczytaj co sądzą o nich firmy, które skorzystały z pozycjonowania danej agencji. Przeczytaj także dokładnie umowę. Pamiętaj, że często tego typu umowy są podpisywane na rok lub nawet dwa lat. Wynika to z faktu, że skuteczne pozycjonowanie wymaga sporo czasu i cierpliwości. Agencje pozycjonerskie działają długofalowo. Algorytm Google jest tak skonstruowany, że osadzenie wysoko w wynikach wyszukiwania wymaga czasu, wiedzy i podjęcia odpowiednich działań.
Jak wypozycjonować firmy remontowe?
Jesteś właścicielem firmy remontowej i chcesz zyskać więcej nowych klientów, jednak nigdy nie miałeś nic wspólnego z algorytmem Google. Nie wiesz jak działa, jakie czynniki bierze pod uwagę. Nie musisz się o nic martwić. Wcześniej opowiedziałem Tobie jak wybrać rzetelną i uczciwą firmę. Postępuj racjonalnie! Pamiętaj, że ważna jest analiza fazy kluczowej „firmy remontowe” oraz frazy z tak zwanego długiego ogona. Przedyskutuj to z ekspertem agencji, którą wybrałeś do współpracy. On Tobie powie na jakie frazy kluczowe najlepiej się będzie pozycjonować i ile to będzie kosztowało miesięcznie. Istotne jest, aby na daną, konkretną frazę, zajmować miejsca od 1 do 10. Tylko te wyniki wyszukiwania są z reguły odwiedzane przez potencjalnych interesantów. Najlepiej oczywiście być na miejscach 1-3 – jednak to wymaga odpowiednich działań i – jak już wcześniej wspominałem – czasu.
Pamiętaj, że masz spore szanse, aby Twoja firma remontowa była odwiedzana przez osoby, które znajdą Ciebie w Google. Wiele zależy od tego, jaką firmę pozycjonerską wybrałeś i na jaki pakiet pozycjonowania się zdecydowałeś. Z biegiem czasu zauważysz coraz większe zainteresowanie Twoimi usługami. Powodzenia!
Najnowsze komentarze